Εξυπηρέτηση πελατών
logo
arrow      



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΟ

Γεύµατα εν πλω - Ειδική διατροφή
Με την άφιξή σας στο κρουαζιερόπλοιο πρέπει να κάνετε έγκαιρη κράτηση για να εξασφαλίσετε την ώρα που θέλετε να δειπνήσετε. Αντίθετα, το πρόγευµα και το γεύµα σερβίρονται σε ελεύθερη σειρά. Έχετε την επιλογή από δύο σειρές σερβιρίσµατος για το δείπνο σας. Συνήθως σερβίρεται από τις 18:30 έως τις 20:30, ώρες που ενδεχοµένως να αλλάζουν ανάλογα µε τους προορισµούς, την εταιρεία και το καθηµερινό πρόγραµµα. Σε περιπτώσεις επιβατών µε ειδικές διατροφικές ανάγκες όπως (διαβητικοί, χορτοφάγοι κ.ά.), πρέπει να υπάρχει ειδοποίηση 2 εβδοµάδων πριν από την ηµεροµηνία αναχώρησης.

Ιατρικές Υπηρεσίες - Επιβάτες µε Ιδιαίτερες Ανάγκες & Εγκυµοσύνη
Όλα τα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν γιατρό. Οι ώρες λειτουργίας του ιατρείου κοινοποιούνται από το ηµερήσιο πρόγραµµα του πλοιου, ενώ σε περιπτώσεις επείγουσας ανάγκης οι επιβάτες λαµβάνουν άµεση περίθαλψη. Η κάθε ιατρική υπηρεσία και φαρµακευτική αγωγή που παρέχεται, συνεπάγεται την ανάλογη χρέωση. Οποιαδήποτε ιδιαίτερη ανάγκη ή ασθένεια που χρειάζεται θεραπεία, πρέπει να γίνεται γνωστή κατά την κράτηση. Η ευθύνη των επιβατών µε ιδιαίτερες ανάγκες ανήκει αποκλειστικά στους συνοδούς τους. Οι περισσότερες σύγχρονες εταιρείες κρουαζιέρας διαθέτουν µικρό αριθµό καµπινών ειδικά σχεδιασµένων για πελάτες µε ιδιαίτερες ανάγκες. Όσες γυναίκες βρίσκονται σε κατάσταση εγκυµοσύνης δεν θα πρέπει να έχουν περάσει τον 6ο µήνα της κύησής τους και είναι απαραίτητο να προσκοµίσουν πιστοποιητικό από το γιατρό τους που να βεβαιώνει ότι επιτρέπεται να ταξιδέψουν.

Ηλεκτρικό Ρεύµα - Πλυντήριο - Σιδερωτήριο
Το ηλεκτρικό ρεύµα στα περισσότερα κρουαζιερόπλοια είναι 110/220 Βολτ. Επιτρέπεται να χρησιµοποιήσετε ξυριστική µηχανή και στεγνωτήρα µαλλιών. Απαγορεύεται η χρήση ηλεκτρικού σίδερου στην καµπίνα σας. Για το λόγο αυτό διατίθενται υπηρεσίες πλυντηρίου και σιδερωτηρίου σε όλα τα κρουαζιερόπλοια. Οι τιµές διαφέρουν ανάλογα µε το είδος των ρούχων. Μπορείτε να πάρετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες από το θαλαµηπόλο.

Τηλεφωνική επικοινωνία κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας
Όλα τα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν δορυφορικά συστήµατα επικοινωνίας οπότε οι επιβάτες µπορούν να στέλνουν και να λαµβάνουν τηλεφωνήµατα και fax µε αυτόµατη κλήση και µε την ανάλογη χρέωση. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικού ταχυδροµείου. Για τη χρήση κινητού τηλεφώνου συνιστούµε να επικοινωνήσετε µε την εταιρεία σύνδεσης της συσκευής σας.

Σαλόνι Οµορφιάς - Κοµµωτήριο - Γυµναστήριο - Spa
Όλα τα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν Σαλόνι Οµορφιάς, κοµµωτήριο και κέντρο αναζωογόνησης, οι υπηρεσίες των οποίων έχουν επιπλέον επιβάρυνση. Η χρήση γυµναστηρίου είναι δωρεάν.

Καταστήµατα
Σε όλα τα κρουαζιερόπλοια υπάρχουν καταστήµατα όπου µπορείτε να βρείτε αξεσουάρ, ρούχα, αναµνηστικά, κοσµήµατα, αρώµατα, καλλυντικά, τσιγάρα κ.ά. 

Ποιο είναι το πρόγραµµα της ζωής στο κρουαζιερόπλοιο;
Κάθε βράδυ διανέµεται στην καµπίνα σας το πρόγραµµα της επόµενης ηµέρας που περιλαµβάνει τις ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων στα λιµάνια προσέγγισης, τις ώρες δείπνου, το καλλιτεχνικό πρόγραµµα και οποιαδήποτε πληροφορία πρέπει να γνωρίζετε. Επίσης το ηµερήσιο πρόγραµµα αναρτάται καθηµερινά στους πίνακες ανακοινώσεων στους κοινόχρηστους χώρους και στη ρεσεψιόν του πλοίου. Σε όλες τις εταιρείες κρουαζιερών, το πρόγραµµα κοινοποιείται στην αγγλική, γαλλική και άλλες διεθνείς γλώσσες. Στις ελληνικές εταιρείες κρουαζιέρας, κοινοποιείται και στα ελληνικά. 

Προαιρετικές Εκδροµές στα λιµάνια προσέγγισης
Στο γραφείο εκδροµών του κρουαζιερόπλοιου µπορείτε να κάνετε κράτηση για τις προαιρετικές εκδροµές που προσφέρονται και σας ενδιαφέρουν είτε να πάρετε πληροφορίες για τα λιµάνια που θα προσεγγίσει το κρουαζιερόπλοιο. Εκτός των ειδικών περιπτώσεων οργανωµένων αναχωρήσεων όπου υπάρχει Έλληνας συνοδός, και αναφέρεται στο πρόγραµµα της κρουαζιέρας, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις οι προαιρετικές εκδροµές πραγµατοποιούνται σε αγγλικά, γαλλικά, γερµανικά, ιταλικά κ.ά.

Πώς πληρώνω για τις αγορές µου πάνω στο πλοίο;
Οι πλοιοκτήτριες εταιρείες καθορίζουν το “επίσηµο εντός του κρουαζιερόπλοιου” νόµισµα συναλλαγών (Ευρώ ή Δολάριο ΗΠΑ.). Με την επιβίβασή σας και για να µην υπάρχει διαρκής ανάγκη µετρητών, ανοίγεται αυτόµατα ένας λογαριασµός µε το όνοµά σας και τον αριθµό της καµπίνας σας. Οι συναλλαγές σας µέσα στο κρουαζιερόπλοιο γίνονται µε την επίδειξη ειδικής ατοµικής κάρτας και υπογράφοντας τις εκάστοτε αποδείξεις. Χρεώνετε όλα τα έξοδά σας στην κάρτα και πριν από το τέλος της κρουαζιέρας εξοφλείτε µε πιστωτική κάρτα ή µετρητά έναντι αναλυτικού λογαριασµού. 

Κάπνισµα
Το κάπνισµα στις τραπεζαρίες των κρουαζιερόπλοιων δεν επιτρέπεται. Στους κοινόχρηστους χώρους όπως στα σαλόνια και τα µπαρ υπάρχουν ειδικά διαµορφωµένοι χώροι για καπνιστές µε την αντίστοιχη ένδειξη. Στα περισσότερα σύγχρονα κρουαζιερόπλοια υπάρχουν ειδικά σαλόνια καπνιστών, όπου µπορείτε να απολαύσετε ποικιλία πούρων και καπνών.

Τι πρέπει να κάνω την τελευταία νύχτα της κρουαζιέρας-αποβίβαση;
Ακολουθήστε τις ανακοινώσεις, ετοιµάστε τις αποσκευές σας και τοποθετήστε τες όπου σας υποδειχθεί αφού πρώτα βεβαιωθείτε ότι υπάρχει το καρτελάκι µε το όνοµά σας. Τις αποσκευές σας θα παραλάβετε την επόµενη ηµέρα στην αποβάθρα. Φροντίστε να ελέγξετε και να εξοφλήσετε τους λογαριασµούς σας καθώς και τα φιλοδωρήµατα, και να παραλάβετε τα διαβατήριά σας και τυχόν τιµαλφή από τις θυρίδες.

Φιλοδωρήµατα
Το ύψος των φιλοδωρηµάτων καθορίζεται από την εκάστοτε πλοιοκτήτρια εταιρεία. Τα φιλοδωρήµατα πληρώνονται στο τέλος της κρουαζιέρας ή χρεώνονται απευθείας στο λογαριασµό σας και αφορούν στις υπηρεσίες των θαλαµηπόλων της καµπίνας σας, του προσωπικού της τραπεζαρίας.

Προσοχή: Όλα τα παραπάνω στοιχεία είναι για τη γενική πληροφόρησή σας. Τυχόν αλλαγές δεν δεσµεύουν το Ταξιδιωτικό Γραφείο όπου έχετε κάνει την κράτησή σας.


30 χρόνια ταξίδι με την εγγύηση του Travel plan!

Μοναδικές προσφορές σε αεροπορικά εισιτήρια ξενοδοχεία, αυτοκίνητα, οργανωμένα ταξίδια, κρουαζιέρες, διοργάνωση συνεδρίων

Με πιστοποίηση ΙSO 9001: 2008 από Lloyd’s Register Quality Assurance. Διακρίθηκε με το βραβείο Superbrand ως κορυφαία επωνυμία. Διακρίθηκε με βραβείο από τα Leading Hotels of the World ως ο καλύτερος ταξιδιωτικός οργανισμός σε πωλήσεις ομαδικών ταξιδιών.

Καταστήματα


Αθήνα, Ιλίσια, Γλυφάδα, Κηφισιά, Μαρούσι, Περιστέρι, Θεσσαλονίκη, Κρήτη (Ηράκλειο, Αγ. Νικόλαος)

Η εταιρία  Καταστήματα  Επικοινωνία  FAQ


Αεροπορικά εισιτήρια για
Λονδίνο | Νέα Υόρκη | Παρίσι | Μόναχο | Κωνσταντινούπολη | Βρυξέλλες | Ρώμη | Βιέννη | Μιλάνο | Άμστερνταμ | Μόσχα | Μαδρίτη | Βερολίνο | Μελβούρνη | Αθήνα | Θεσσαλονίκη | Ηράκλειο | Χανιά | Ιωάννινα | Μυτιλήνη | Αλεξανδρούπολη |Κέρκυρα

Αεροπορικά εισιτήρια με τις εταιρείες
Aegean | Olympic Air | Cyprus Airways | Alitalia | Lufthansa | Swiss | British | Iberia | Czech | KLM | Delta | LOT | Air France | Turkish | Thai | Aeroflot | SAS | Austrian | TAP | Egypt air | Tarom
Εξυπηρέτηση Πελατών
210 3333300

Δευ - Παρ : 9:00 - 21:00 & Σαβ: 9:00 - 14:00

Newsletter

Λάβετε στο email σας μοναδικές προσφορές!


 
footer image
Copyright © Travelplan 2012 | Όροι χρήσης | Γενικοί Όροι Συμμετοχής | Ασφάλεια συναλλαγών
Live Chat
facebook Join us on Facebook
google plus Suggest us on Google+
twitter Follow us on Twitter
google Connect us on LinkedIn
yahoo Explore our Blog