Τηλ. εξυπηρέτησης:   210 3333300

Δε-Πα: 9:00-21:00 & Σαβ: 9:00-17:00
Συχνές ερωτήσεις

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Για οποιαδήποτε απορία έχετε, στην εν λόγω κατηγορία μπορείτε να βρείτε τις απαντήσεις στα πιο συχνά ερωτήματα, που μπορεί τυχόν να προκύψουν, αναφορικά με τις on-line συναλλαγές σας, τη δυνατότητα αλλαγής της κράτησής σας καθώς και γενικές πληροφορίες αναφορικά με τα αεροπορικά σας εισιτήρια και το ταξίδι σας.  Στην περίπτωση που δε βρείτε την απάντηση που ψάχνετε, σας προτρέπουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και κάποιος από τους εκπροσώπους της εταιρίας μας θα είναι άμεσα διαθέσιμος για να σας εξυπηρετήσει.


Μπορώ να κάνω κράτηση πτήσεων τόσο για εσωτερικό όσο και για εξωτερικό;

Ναι, μπορείτε να επιλέξετε πτήση από οποιονδήποτε προς οποιονδήποτε προορισμό.

Για ποιο λόγο δεν μπορώ να βρω πτήσεις με κάποια συγκεκριμένη εταιρεία;

Ο δικτυακός μας τόπος παρέχει τη δυνατότητα κράτησης εισιτηρίου για τις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο. Ωστόσο δεν μπορούμε να σας διαθέσουμε εισιτήρια για πτήσεις charter, για συγκεκριμένες εταιρείες χαμηλού κόστους και για εταιρείες οι οποίες δεν διαθέτουν αντιπρόσωπο στην Ελλάδα ή δεν έχουμε εμπορική συμφωνία μαζί τους.

Ηλικιακές κατηγορίες επιβατών

Κατά την αναζήτησή σας θα χρειαστεί να επιλέξετε τον αριθμό των επιβατών που θα ταξιδεύσουν από την κάθε κατηγορία. Μπορείτε να περιλάβετε μέχρι και 8 επιβάτες ανά κράτηση. Οι κατηγορίες είναι οι ακόλουθες: 
-Ενήλικες θεωρούνται οι επιβάτες που ήδη έχουν συμπληρώσει το δωδέκατο έτος. 
-Παιδιά θεωρούνται οι επιβάτες από 2 έως 11 ετών. Δεν μπορούμε να εκδώσουμε εισιτήρια μέσω διαδικτύου για ασυνόδευτα παιδιά κάτω των 12 ετών. 
-Βρέφη (χωρίς θέση) θεωρούνται οι επιβάτες έως 2 ετών. Κάθε επιβάτης άνω των 12 ετών μπορεί να κρατάει ένα βρέφος στην αγκαλιά του. 
Προσέξτε ότι είναι πιθανόν οι αεροπορικές εταιρείες να μην διαθέτουν σε ειδικούς ναύλους εκπτώσεις για παιδιά ή/και βρέφη στην οποία περίπτωση θα σας δοθεί τιμή για ενήλικα.

Ασυνόδευτα παιδιά

Προκειμένου να ταξιδεύσουν παιδιά (ηλικίας 2 έως 11 ετών) που είναι ασυνόδευτα θα ήταν καλύτερα να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά. Δεν προσφέρουμε την δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων για ασυνόδευτα παιδιά μέσω διαδικτύου. Στη συνέχεια θα βρείτε ορισμένους γενικούς κανόνες που συνήθως ισχύουν για ασυνόδευτα παιδιά: 
-Παιδιά τα οποία είναι άνω των 5 ετών μπορούν να πετάξουν με πτήσεις απευθείας ή με ανταπόκριση χωρίς συνοδό επιβάτη (σημειώστε ότι συνήθως δεν γίνονται δεκτά στην τελευταία πτήση ανταπόκρισης της ημέρας). Η ακριβής ηλικία εξαρτάται από την πολιτική της κάθε αεροπορικής εταιρείας για αυτό θα ήταν σκόπιμο να επικοινωνήσετε και μαζί τους. 
-Παιδιά τα οποία είναι κάτω των 5 ετών δεν μπορούν να πετάξουν αν δεν συνοδεύονται από ένα μεγαλύτερο επιβάτη (συνήθως άνω των 15). 
Πολλές αεροπορικές εταιρείες μπορεί να χρεώνουν επιπλέον του εισιτηρίου την υπηρεσία συνοδού για παιδιά που ταξιδεύουν μόνα τους. Οι αεροπορικές εταιρείες χρειάζεται να γνωρίζουν ποιος θα παραδώσει και ποιος θα παραλάβει το ασυνόδευτο παιδί στον τελικό προορισμό του, απαιτούνται πλήρη στοιχεία των εμπλεκομένων, εφ’ οσον η αεροπορικη. Αεροπορικό εισιτήριο εκδίδεται μόνο εφ’ όσον η αεροπορική εγκρίνει την μεταφορά .

Εκπτώσεις για βρέφη, παιδιά και νέους

Πολλές αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν μειωμένους ναύλους για βρέφη, παιδιά και νέους . Οι εκπτώσεις μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την εταιρεία, την πτήση και τη διαθεσιμότητα των θέσεων. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται η ακριβή ημερομηνία γέννησης

Κατηγορίες θέσεων

Για πτήσεις εντός Ευρώπης υπάρχουν μόνο Economy και Business class. Στους μακρινούς ,υπεραντλαντικούς και εκτός Ευρώπης προορισμούς υπάρχει τις περισσότερες φορές και First Class. First Class ναύλοι για ταξίδια εντός Ευρώπης δεν υπάρχουν. Στο Economy οι εταιρίες παρέχουν το βασικό in-flight service. Στο business class παρέχουν περισσότερες υπηρεσίες, ως προς check-in,in-flight γεύματα, προτεραιότητα στην παράδοση-παραλαβή αποσκευών κτλ. 
-Η Οικονομική θέση (Economy Class) βρίσκεται στην κύρια καμπίνα του αεροσκάφους. Στην οικονομική θέση προσφέρονται συνήθως λιγότερες υπηρεσίες και ανέσεις και η τιμή της είναι χαμηλότερη. Τα εισιτήρια της οικονομικής θέσης έχουν συνήθως αρκετούς περιορισμούς σχετικά με την δυνατότητα αλλαγών και ακύρωσης. Σε κάποιες από αυτές δεν επιτρέπονται καθόλου αλλαγές και δεν επιστρέφονται χρήματα σε περίπτωση ακύρωσης παρά μόνο οι φόροι. 
-Η θέση (Business Class), όταν είναι διαθέσιμη σε μια πτήση, διαθέτει συνήθως φαρδύτερο κάθισμα και μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ των σειρών για τα πόδια των επιβατών. Το γεύμα της εταιρικής θέσης είναι καλύτερο από αυτό της οικονομικής θέσης. 'Aλλες υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρονται είναι η ξεχωριστό το check-in και η χρήση των χώρων αναμονής (lounge) της αεροπορικής εταιρείας. Οι εταιρικές θέσεις είναι ακριβότερες από τις οικονομικές αλλά φθηνότερες από την πρώτη θέση. 
-Η Πρώτη θέση (First Class) βρίσκεται στο μπροστινό τμήμα του αεροσκάφους. Έχει λιγότερα και τα πιο άνετα καθίσματα όπως και τα καλύτερα γεύματα. Επίσης διαθέτει ξεχωριστό check-in και πρόσβαση στους χώρους αναμονής των αεροπορικών εταιρειών (lounge). Τα εισιτήρια πρώτης θέσης είναι πάντα τα πιο ακριβά και δεν είναι διαθέσιμα σε όλα τα αεροσκάφη.

Πώς γνωρίζω ότι η κράτησή μου έχει πραγματοποιηθεί;

Κάθε επιτυχημένη κράτηση ακολουθείται από μήνυμα επιτυχούς συναλλαγής και στη συνέχεια οδηγήστε στην σελίδα για την έκδοση του voucher.

Τι μπορώ να κάνω αν δεν θυμάμαι τον αριθμό της κράτησής μου;

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, μπορούμε να βρούμε την κράτησή σας χρησιμοποιώντας το επώνυμο, το e-mail σας ή άλλες πληροφορίες της κράτησής σας.

Χρειάζεται να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησης της πτήσης μου;

Καλό θα ήταν να επιβεβαιώσετε με την αεροπορική εταιρεία ή το αεροδρόμιο ότι δεν υπάρχουν αλλαγές στο πρόγραμμα των πτήσεων. Εμείς, θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να σας ενημερώσουμε σε περίπτωση που υπάρξει κάποια αλλαγή στην πτήση σας. Παρόλα αυτά, ειδικά σε περίπτωση που πληροφορηθείτε δυσμενή καιρικά φαινόμενα, απεργία του προσωπικού της αεροπορικής εταιρείας ή του αεροδρομίου κλπ., σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία ή το αεροδρόμιο. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι δεν έχει υπάρξει κάποια αλλαγή ακολουθώντας το σύνδεσμο “Δείτε την κράτησή σας online” στο e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης που αποστέλλεται μετά την κράτηση.

Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να κάνω αλλαγές σε ένα αεροπορικό εισιτήριο;

Προκειμένου να ακυρώσετε ή να κάνετε αλλαγές σε ένα αεροπορικό εισιτήριο είναι απαραίτητο να μας ενημερώσετε γραπτώς με e-mail ή φαξ ή συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα στο site μας.

Μπορώ να λάβω πίσω όλα ή ένα μέρος των χρημάτων για κάποιο εισιτήριο που δε θα χρησιμοποιήσω;

Ένα εισιτήριο μπορεί να έχει διαφορετικούς περιορισμούς ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία και το είδος του ναύλου. Είναι πολύ πιθανό στις οικονομικότερες κατηγορίες ναύλων να επιστρέφονται μόνο οι φόροι του αεροδρομίου από το σύνολο του κόστους του εισιτηρίου. Παρ' όλα αυτά, χρειάζεται να επικοινωνήσουμε με την αεροπορική εταιρεία πρώτα για να επιβεβαιώσουμε το ακριβές ποσό που επιστρέφεται. Μπορείτε να δείτε τους όρους της αεροπορικής εταιρείας σχετικά με την ακύρωση ή αλλαγή ενός εισιτηρίου στη σελίδα που εισάγετε την πιστωτική σας κάρτα πατώντας το σχετικό σύνδεσμο και στο e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης.

Πώς μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες της πτήσης μου;

Θα πρέπει είτε να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα είτε να απαντήσετε σε κάποιο από τα e-mail που σας έχουμε στείλει ή να μας στείλετε το αίτημα σας με φαξ. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αλλαγή ημερομηνιών αν δεν ενημερωθούμε γραπτώς.

Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω προκειμένου να κάνω κάποια αλλαγή στο εισιτήριό μου ενώ βρίσκομαι στο εξωτερικό;

Αν ο τύπος του εισιτηρίου σας επιτρέπει αλλαγές πριν ή μετά την αναχώρηση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το γραφείο μας ή το τοπικό γραφείο της αεροπορικής εταιρείας.

Τι γίνεται αν η αεροπορική εταιρεία αλλάξει τις πτήσεις;

Ορισμένες φορές, οι αεροπορικές εταιρείες αναγκάζονται να τροποποιήσουν τα δρομολόγια, τις ώρες και τον αριθμό των πτήσεών τους. Σε αντίστοιχη περίπτωση θα προσπαθήσουμε να σας ενημερώσουμε για όποιες αλλαγές πριν την ημερομηνία αναχώρησης ώστε να προσαρμόσετε το πρόγραμμα του ταξιδιού σας αναλόγως. Συνήθως αυτές οι αλλαγές είναι μικρές και χωρίς ιδιαίτερο αντίκτυπο στο ταξίδι σας. Σε περίπτωση που προκύψει μεγάλη αλλαγή, για παράδειγμα αλλαγή αναχώρησης περισσότερο από 2 ώρες ή αλλαγή αεροδρομίου αναχώρησης και δεν υπάρχει εναλλακτική που να σας εξυπηρετεί τότε μπορείτε να ζητήσετε από την αεροπορική εταιρεία να σας αποζημιώσει σύμφωνα με τα δικαιώματα του επιβάτη που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση εκτός και αν η αεροπορική εταιρεία σας έχει ενημερώσει εγκαίρως.

Ποια είναι τα όρια και οι περιορισμοί στις αποσκευές;

Συνήθως οι χειραποσκευές πρέπει να ζυγίζουν μέχρι 5 κιλά ενώ οι αποσκευές μέχρι 20 κιλά με μικρές διαφοροποιήσεις ανά προορισμό. Οι αεροπορικές εταιρείες γίνονται όλο και πιο αυστηρές όσον αφορά στο βάρος και το μέγεθος των αποσκευών. Τόσο το μέγιστο βάρος όσο και οι διαστάσεις μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την πτήση και την κλάση του εισιτηρίου σας. Οι όροι σχετικά με τις αποσκευές ανάμεσα στις αεροπορικές εταιρείες μπορεί να διαφέρουν σημαντικά. Αν έχετε κάποια σχετική απορία σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας η απευθείας με την αεροπορική εταιρεία.

Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένες θέσεις;

Η δυνατότητα επιλογής θέσης πριν την αναχώρηση είναι δυνατή, αλλά και διαφέρει ανάλογα με την πολιτική της κάθε αεροπορικής εταιρείας.

Πόση ώρα πριν πρέπει να βρίσκομαι στο αεροδρόμιο;

Εάν ταξιδεύετε προς το εξωτερικό είναι καλό να βρίσκεστε στο αεροδρόμιο 2 έως 3 ώρες πριν, ενώ για το εσωτερικό 1 ώρα είναι αρκετή. Θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι σε περιόδους αιχμής θα χρειαστείτε αρκετό χρόνο μέχρι να περάσετε τους ελέγχους ασφαλείας.

Τι έγγραφα πρέπει να έχω μαζί μου όταν ταξιδεύω;

Όταν ταξιδεύετε εντός της ζώνης Σένγκεν αρκεί να έχετε μαζί σας την ταυτότητά σας (η οποία πρέπει να αναγράφει το όνομά σας και με λατινικούς χαρακτήρες). Αν και η ταυτότητα είναι αρκετή, το διαβατήριό σας είναι πιο συνηθισμένο και εξυπηρετεί περισσότερο. Όταν ταξιδεύετε εκτός ζώνης Σένγκεν, επιπλέον του διαβατηρίου μπορεί να είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας εισιτήριο επιστροφής και βίζα. Για τις συγκεκριμένες πληροφορίες καλό είναι να συμβουλευτείτε την πρεσβεία της χώρας που θα επισκεφθείτε. Αν και οι ταξιδιωτικοί μας σύμβουλοι μπορεί να σας πληροφορήσουν σχετικά με την ανάγκη έκδοσης Visa για την είσοδό σας σε μια χώρα, δεν αποτελεί υποχρέωσή μας η σχετική υπενθύμιση.

Τι είδους ταξιδιωτικά έγγραφα χρειάζονται τα παιδιά;

Τα παιδιά χρειάζονται τα δικά τους κανονικά διαβατήρια και βίζα όπως και κάποιος ενήλικος. Αν ταξιδεύουν μόνα τους θα χρειαστεί να ενημερωθεί η αεροπορική εταιρεία σχετικά. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν δέχονται όλες οι αεροπορικές εταιρείες ασυνόδευτα παιδιά. Τα παιδιά που ταξιδεύουν εντός Ελλάδος και δεν διαθέτουν διαβατήριο ή ταυτότητα πρέπει να έχουν μαζί τους πιστοποιητικό γεννήσεως.

Εκδίδονται εισιτήρια για βρέφη και έχουν μηδενικό αντίτιμο ή όχι;

Εισιτήρια για βρέφη εκδίδονται μόνο όταν συνοδεύονται από ενήλικα. Σε αντίθετη περίπτωση δεν εκδίδονται. Το αντίτιμο του εισιτηρίου για τα βρέφη δεν είναι μηδενικό και δεν έχει την ίδια τιμή με τον ενήλικα. Το βρέφος χρεώνεται πάντα με ένα μικρό αντίτιμο, το οποίο διαφέρει και είναι σύμφωνο με τον ναύλο τον οποίο έχει κλείσει ο ενήλικας. Για παράδειγμα, ενήλικας που έχει μαζί του βρέφος και έχει κάνει κράτηση οικονομικού εισιτηρίου, τότε το βρέφος θα χρεωθεί με μικρότερο αντίτιμο από ότι στην περίπτωση που ο ενήλικας έχει κάνει κράτηση επιχειρηματικής θέσης.

Μπορώ να πάρω μεγάλες ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές μαζί μου στο αεροσκάφος;

Ο επιβάτης μπορεί να πάρει τέτοιες συσκευές (π.χ. μικρές τηλεοράσεις, ραδιόφωνα κτλ) μαζί του στο αεροσκάφος, αλλά θα πρέπει να τις δίνει ξεχωριστά στον έλεγχο για την ταχύτερη διεκπεραίωση της διαδικασίας.

Μπορώ να πάρω μαζί μου στο αεροπλάνο το κατοικίδιό μου;

Ασφαλώς, οι περισσότερες- αλλά όχι όλες - αεροπορικές εταιρίες δέχονται στις πτήσεις τους κατοικίδια.. Απλά πρέπει να δηλώσετε το βάρος του και τις διαστάσεις του «καλαθιού» που θα μπει το ζωάκι σας.

Τι δεν επιτρέπεται να έχω στην κατοχή μου όταν πρόκειται να ταξιδεύσω;

Σύμφωνα με του νέους όρους που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση για την ασφάλεια των πτήσεων, οι επιβάτες δεν πρέπει να μεταφέρουν στις αποσκευές τους τα κάτωθι: 
• Πεπιεσμένα αέρια: βαθιάς κατάψυξης, εύφλεκτα, μη εύφλεκτα και δηλητηριώδη. 
• Διαβρωτικά: όπως οξέα, αλκάλια, υδράργυρος, και μπαταρίες μολύβδου. 
• Εκρηκτικά: πυρομαχικά, πυροτεχνήματα, φωτοβολίδες, πιστόλια, καψύλλια και πάσης φύσεως πυροβόλα όπλα. 
• Εύφλεκτα υγρά και στερεά: όπως υγρά αναπτήρων, σπίρτα, χρώματα, διαλυτικά χρωμάτων και αναπτήρες. 
• Ραδιενεργά υλικά. 
• Τσάντες και χαρτοφύλακες με ενσωματωμένα συστήματα συναγερμού. 
• Οξειδωτικά υλικά. 
• Δηλητηριώδεις και μολυσμένες ουσίες. 
• ’Άλλα επικίνδυνα υλικά, όπως μαγνητικά υλικά, υλικά που προκαλούν ενόχληση ή ερεθισμό. 
• Υγρά σκευάσματα στις χειραποσκευές πέραν των σημείων ελέγχου του αεροδρομίου και μέσα στα αεροσκάφη. Αυτό δεν ισχύει για τις αποσκευές που παραδίδονται στον έλεγχο των εισιτηρίων και για υγρά σκευάσματα σε δοχείο με χωρητικότητα το πολύ 100 χιλιοστολίτρων (ml). Τα δοχεία πρέπει να τοποθετούνται σε πλαστικές, διάφανες, επανασφραγιζόμενες σακούλες, μέγιστης χωρητικότητας 1 λίτρου ανά επιβάτη. Ως υγρά ορίζονται τα εξής: νερό, ποτά, σούπες, σιρόπια, αλοιφές, λοσιόν, λάδια, αρώματα σπρέι, τζελ όλων των κατηγοριών, υγρά συσκευασμένα υπό πίεση όπως αφρός ξυρίσματος-αποσμητικά, κρέμες συμπεριλαμβανομένης και της οδοντόκρεμας, υγρά-στερεά μίγματα, λοιπά αντικείμενα παρόμοιας υφής. 

Κατ’ εξαίρεση μπορούν να μεταφερθούν μέσα στις χειραποσκευές: φάρμακα, διαιτητικά είδη και παιδικές τροφές που κρίνονται απαραίτητα κατά τη διάρκεια της πτήσης, αλλά ίσως ζητηθεί από τον επιβάτη να αποδείξει την αναγκαιότητά τους. Υγρά σκευάσματα όπως ποτά και αρώματα που οι επιβάτες έχουν αγοράσει μέσα στο αεροπλάνο ή σε σημεία πώλησης εντός αεροδρομίου που βρίσκονται μετά τα σημεία ελέγχου, όπου βάσει του κανονισμού έχουν προβλεφθεί οι κανόνες ασφαλείας που δεν επιτρέπουν την ανθρώπινη επέμβαση στο περιεχόμενο των συγκεκριμένων σφραγισμένων υγρών σκευασμάτων. Τα είδη αυτά πωλούνται σε ειδικές σφραγισμένες σακούλες, τις οποίες οι επιβάτες δεν πρέπει να ανοίξουν προτού περάσουν τον έλεγχο χειραποσκευών όλων των σταθμών επιβίβασης και μετεπιβίβασης των αερολιμένων κατά τη διάρκεια όλης της διαδρομής του ταξιδιού τους. 

Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι, βάσει της νομοθεσίας των Η.Π.Α. απαγορεύεται η κατοχή ή η μεταφορά όλων των τύπων αναπτήρα στις αποσκευές και χειραποσκευές για πτήσεις με προορισμό τις Η.Π.Α. Σημειώνουμε, εδώ, ότι η παραπάνω λίστα είναι ενδεικτική και ο επιβάτης καλό θα ήταν να επικοινωνεί είτε με το αεροδρόμιο είτε με την αεροπορική εταιρεία που ταξιδεύει ώστε να είναι πάντα ενήμερος και για τυχόν νέες εξελίξεις πάνω στο θέμα αυτό.